donderdag 6 juli 2017

Ik heb mijn slaapkamer een make-over gegeven!

Omdat ik examen heb gedaan heb ik sinds een tijd al vakantie. Het leek mij leuk om mijn kamer te veranderen en omdat ik nu veel tijd heb was dit het goede moment om dat te doen. Ben je benieuwd naar het eindresultaat? Kijk dan snel verder!



Voor mijn verjaardag en mijn slagen heb ik van mijn moeder een nieuw bed gekregen, super lief! Daarnaast heb ik zelf de grote spiegel en het nachtkastje gekocht. De rest had ik al op mijn 'oude' kamer staan, of komt van de zolder af. Ik ben erg blij met het eindresultaat en door de grote spiegel is mijn kamer wat groter gaan lijken, dat is weer mooi meegenomen.

Het enige wat nu nog ontbreekt zijn twee haakjes naast mijn kledingkast en twee haakjes boven mijn bureautje. Naast mijn kledingkast wil ik o.a. wat tasjes ophangen, en boven mijn bureautje mijn kettinkjes en armbandjes. Zodra ik leuke haakjes gevonden heb zal ik deze delen met jullie.

Wat vind jij van mijn nieuwe kamer? Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten